Telefon: | 0268 707 784 |
07844.020.90 | |
Email: | clienti@smart-pc.ro |
PROGRAM: | |
L - V | 09:30 - 19:30 |
Sam | 09:30 - 15:30 |
Dum | INCHIS |
Livrarea prin curier
Livrarea prin curier se face în ziua plasării comenzii, dacă aceasta este plasată până în ora 15:00 și produsul este în stoc. În caz contrar, livrarea se va face a doua zi sau la momentul intrării produsului în stoc.
Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a căror valoare depășesc 600 RON.
Pentru comenzile cu valoarea mai mică de 600RON, costul de transport este 14.99 RON. Nu se percepe taxă de km suplimentari.
Termenul de livrare este între 24 și 72 ore, în funcție de localitatea de destinație.
Din Computer Shop
Puteți ridica produsele comandate online, din magazinul nostru, de Luni pana Vineri în intervalul orar 09:30 - 19:30, respectiv Sâmbăta intre orele 09:30 - 15:30.
Pentru produsele aflate în depozit, comenzile pot fi ridicate a doua zi lucrătoare, de Luni pana Vineri în intervalul orar 09:30 - 19:30, respectiv Sâmbăta intre orele 09:30 - 15:30.
Adresa magazinului nostru de unde pot fi ridicate produsele comandate este următoarea:
- Str. I.L.Caragiale nr.1A
Nu se percepe taxa de transport pentru ridicarea produselor din magazin.
IMPORTANT
În cazul livrărilor prin curier, verificați integritatea coletului (daca nu exista opțiunea de verificare colet) iar dacă acesta prezintă semne fizice de lovituri sau deformări, aveți dreptul de a refuza primirea.Pentru expedițiile cu Deschidere colet la livrare aveți posibilitatea de a verifica dacă produsele comandate se află în stare perfectă, înainte de a plați. Dacă, în aceasta situație, curierul refuză să vă permită verificarea coletului, vă rugăm să refuzați primirea.
Dacă în urma deschiderii coletului, observați ca unul sau mai multe produse prezintă lovituri, deformări si nu se află în stare perfectă vă rugăm să refuzați primirea. În cazul refuzului, trebuie să completați un Proces verbal de constatare, în prezența curierului. Acesta nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
În caz de neconformitate puteți face sesizare în maxim 48 de ore, la adresa clienti@smart-pc.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, starea produsului și, dacă este posibil, câteva poze cu produsul și/sau ambalajul acestuia.
Nu vor fi luate în considerare reclamațiile ulterioare recepției dacă nu sunt respectate recomandările noastre.