Telefon: | 0268 707 784 |
07844.020.90 | |
Email: | clienti@smart-pc.ro |
PROGRAM: | |
L - V | 09:30 - 19:30 |
Sam | 09:30 - 15:30 |
Dum | INCHIS |
Procedura de rezolvare a garanției
Când întâmpinați o situație de garanție contactați-ne la telefon 078 44 020 90 / 0268 707 784 sau trimiteți-ne un email la garantii@smart-pc.ro, în cele mai multe
cazuri reușim sa rezolvăm situația foarte repede în acest mod.
Garanția se acorda la magazinul nostru din Brașov, Str. I.L. Caragiale nr.1A. Taxele
de transport ale produselor se achita de către client. Excepție de la
aceasta regula o reprezinta produsele care au suferit accidente în
timpul transportului, pentru acestea SC LISTA TECH SRL acoperă costurile
de transport și înlocuiește produsul.
Condiții de garanție
Toate
produsele comercializate de către SC LISTA TECH SRL, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor
comerciale ale producătorilor. Astfel, în funcție starea produselor,
produsele SC LISTA TECH SRL beneficiază de următoarele perioade de garanție:
Produsele refurbished: 24 - 60 luni garanție
Produsele second hand - 3luni - 12 luni garanție
Produsele noi - 12 - 999 luni garanție
Termenul de garanție: este
cel specificat în certificatul de garanție
Condiții de garanție & post-garanție se asigură pe baza certificatului de garanție în original, în conformitate cu prevederile O.G. 21/92 si legea
449/2003 aflate în vigoare și cu procedurile și condițiile specificate
pe acest certificat. Garanția se referă la schimbarea sau reparația
gratuita a defectelor hardware. În cazul în care situația întâlnita este
una software, va putem oferi suport tehnic.
Garanția produsului se anulează dacă: îndepărtați
eticheta cu numărul de serie al produsului, faceți modificări asupra
produsului, forțați depășirea parametrilor produselor, faceți modificări
hardware asupra sistemului sau înlăturați sigiliul aplicat de firmă.
Orice modificare hardware se efectuează de către personalul calificat al
SC LISTA TECH SRL.
Garanția nu se acorda pentru următoarele situații: pentru produsele consumabile și produsele care, în opinia specialiștilor noștri motivata în scris, s-au defectat datorită instalării improprii, manipulării necorespunzătoare, defecte provocate în urma utilizării improprii, folosirii neconforme sau
ca urmare a unor șocuri electrice suferite.
Nu se acordă garanție
pentru defecte, imperfecțiuni fizice și defecte provocate de factori
externi. Nu se acordă garanție pentru niciun produs ce prezintă corpuri străine, bucăți de mediu de scriere sparte în interiorul aparatului,
contacte lipsă sau urme de arsuri. De asemenea se va refuza recepția în
vederea asigurării garanției pentru acele produse care nu au etichetele
sau sigiliile Smart PC de garanție intacte și produse la care seriile de
identitate SC LISTA TECH SRL nu corespund cu cele de pe certificatul de garanție.
Precizări:
*Bateria produsului este considerata consumabila.
ATENȚIE ! Garanția implica doar funcționarea HARDWARE a produsului. Pentru instalări software, configurări software, recuperare date, întreținere
echipament de calcul, manopera reparație, vă rugăm să apelați la unul
dintre consultanții de vânzări care vă stau la dispoziție.
Pentru
a vă putea prelua produsul în condițiile de garanție este necesar să prezentați factura de achizitive a produsului sau certificatul de garanție aferent în original care să ateste perioada de garanție. Dumneavoastră sunteți unicul posesor al acestor documente, iar fără
acestea produsul NU va putea fi preluat în garanție, îl vom putea prelua
doar pentru reparație, CONTRA COST.
Preluarea produsului se face cu documentația tehnica și toate accesoriile cu care produsul a fost achiziționat.
Indiferent
de componenta defectă a produsului, cumpărătorul predă în garanție
ansamblul specificat în certificatul de garanție. Lipsa unui document sau accesoriu atrage imposibilitatea noastră de a prelua
produsul în garanție.
Renunțarea la cumpărare
Produsele achiziționate la distantă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Se recomandă utilizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor
SC LISTA TECH SRL. va înapoia contravaloarea comenzii în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea produsului returnat. Suma înapoiata cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport dacă livrarea s-a făcut prin alte metode decât cea standard oferită de Smart PC.
Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor parților contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare in care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de lichide, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producătorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma și condițiile in care a fost eliberat de către producător. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract.
Procedura de retragere din contract
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează SC LISTA TECH SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declarație neechivoca făcuta pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax). Consumatorul are la dispoziție 14 zile de la primirea produselor pentru a anunța retragerea din contract.
Obligațiile care revin LISTA TECH SRL
Rambursarea integrală a sumelor primite ca plată, inclusiv costurile livrării (exceptând situația în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleași modalități de plata rezonabil aplicabile (în cazul plații numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator). Îndeplinirea obligației de rambursare se face face în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la recepționarea produselor.
Obligațiile care revin consumatorului
Produsele sunt înmânate LISTA TECH SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată și în decurs de maxim 14 zile de la anunțarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.
Produse excluse, fără drept de returnare
Armatoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezintă urme în interior ca a fost deschisă:
- a. Licențe software);
- b. Consumabile (acumulatori, cartușe imprimanta etc);
- c. Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tinerele desigilate
- d. Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (extensii de garanții, servere non-standard);
- e. Produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Nu se acceptă returul dacă s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
- Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe suport material (aplicații software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteți solicita returul de produse in următoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefuncțional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului
- Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționata starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
- Produse livrate greșit. în cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.
Pentru a face o solicitare de retur, accesați Comenzile mele, api comanda pe care doriți să o returnați și alegeți din comandăprodusul pe care doriți să îl returnați.
Expedierea produselor se face prin curier, la adresa magazinului nostru din Brasov, Str. I. L. Caragiale nr.1A
Mentiune
În
toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în
perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au
fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și
documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare
ce face imposibila revanșarea lor duce la refuzarea returului.